Hírek, érdekességek, újdonságok vagy éppen régiségek az MMOG-k világából. KEK! n00b! lett a címe, mert amíg nem tudsz valamit n00b vagy, ha utána se akkor kekn00b:) Aki nem akar kekn00b maradni az olvasson.

» Osztódással szaporodik

» Több szem többet lát

Úgyhogy ha van kedved, időd, tehetséged néhanapján dobni egy cikket, nyugodtan szólj, lehet, hogy ezek a világot jelentő deszkák az újságírói karrieredhez:) Témák az egyetemes mmorpg-k világa, hírei, újdonságai, vagy specializálódhatsz egy bizonyos játékra is, de ha éppen hardveres vagy, az sem baj, hallottam már érdekes kütyükről amik jól használhatók játék közben (pl.: sörrel teli sörösdoboz [Potion of Superior Healing] :)) Jelentkezni lehet itt.

» WHMO:HU

Nincs megjeleníthető elem

» FROSTSHOCK!

Nincs megjeleníthető elem

» Stargate: Worlds

Nincs megjeleníthető elem

» Tabula Rasa HC Blog

Nincs megjeleníthető elem

  MMOPDA - Shadow of Legends

2007.10.11. 11:42 | tzs-007 | Szólj hozzá!

No lehet hogy hamarosan tesztelhetek is pár játékot az Mio P550-es PDA-mon, mert most olvasom hogy a Shadow of Legend, című játék a PC mellett megjelenik mobilra és PDAra is. Nem kell más mint egy kövér feltöltő kártya a mobilra, vagy egy WiFi vételre alkalmas PDA és a megfelelő HotSpot, és már csatlakozhatunk is a serverre.

A játékhoz egy Windows Mobile 2003-at, 2003 SE-t, 5.0-t, vagy 6.0-t futtató PDA-ra illetve okostelefonra van szükség, 200 MHz-es processzorral, 15 MB szabad program RAM-al, 1GB vagy több memória kártyával és a szabadon mozgáshoz WiFi vagy 2.5G/2.75G/3G drótnélküli hálózatra.

Mobiltelefon esetén csak a Windows Mobile 5.0-t vagy 6.0-t futtató okostelefonokat támogatja, sajnos Nokia 1610-re még nem jött ki:)

Asztali számítógépen való futtatáshoz bőven elég egy öt évvel ezelőtti gép is, ilyen szempontból nem nagy igényű a program.
 
A grafikáját nézve, a történelem ismétli önagát, és egy jó példája az újrahasznosításnak, illetve, hogy anno zseniális ötlet volt az isometrikus (diablo) nézet, mert szinte technológiai módosítás nélkül kapjuk meg a vizuális élményt, de hozzá kell tennem, hogy mivel kisebb a monitor, ezek a pixeles megoldások mindíg élesebben hatnak mint például 1024x768-as felbontásban.

A játék hozza a szokásos tulajdonságokat, mint például a változatos faj választás, küldönböző osztályok, kézműves mesterségek, szép grafika, történet alapján játszódó küldetéscsomag, hátasok, bank, aukciós ház, chat és - amire büszkék - mobilitás.

Nézzük kicsit bővebben. A játék minden szempontból jobban hasonlít az Ultima Onlinera mint a WoW-ra ami személy szerint nekem jobban tetszik, ugyanis az UO volt az első mmorpg, ami "megfertőzött", és azóta nem nagyon láttam ehhez hasonlót.

"A világ - Agnes Földje - egykor gyönyörű volt, tele sokféle élőlénnyel akik harmóniában éltek egymással, és a természettel. A hatalmas Harmorris Isten, és félistenei, a Halhatatlanok védte a vidéket és ezalatt Agnes virágzott. Ám egyszer a Halhatatlanok egy csoportja elégedetlenkedni kezdett, és a Káosz vezetése alatt, fellázadtak a és örök háborúba kezdtek Harmorris-val és Halhatatlanjaival. Az isteni háború a Mennyből a Földre szállt és Agnes Földjén folytatódott.

Aztán a Káosz alulmaradt, de a Bűn Hét Fia tovább folytatta a háborút. Miközben Agnes újra virágzani kezdett, a gonosz erőt és sereget gyűjtött hogy újra halált hozzon e vidékre. De ezt már Agnes Hősei nem nézhették tétlenül, és fegyvert fogtak, hogy megküzdjenek a gonosszal.."

Jáj, na jó ezt nem is értem miért fordítottam le, mert annyira sablonos hogy már fáj. Na mindegy úgysem ez a lényeg:) Szóval most, hogy már tisztában vagyunk Agnes földjének, nagyon meglepő történelmével, nézzük, hogy hősként milyen fajokat próbálhatunk ki.

Emberek, Elfek, Törpök, Gnómok, Orkok, Sötét Elfek, Ogrék ezek a mindenki által ismert - ha máshonnan nem, hát a Gyűrűk Urából - fajok, szokásos sablon szöveggel, a világnak megfelelően átfogalmazva. De van itt néhány újdonság, ami kis színt visz a játékba. Ilyenek például:

- a Pluratier nevű madáremberek, akik egy ősi biológiai kísérlet eredményei, és mikor eljött a Végzet a hydrosiren nevű fajjal - akik a víz alá menekültek - megszöktek, és ők a földet, illetve a levegőt választották. Nagyon intelligensek, de néha szeretik képességeiket fitogtatni, és nehezen nyugszanak le.
- a Hydrosiren nevű halemberek, akik egyszerre tudnak lélegezni a kopoltyúikkal és a tüdejükkel.
- és a Necro-k, akik hasonlatosak a WoW undead kasztjához.

Szakmák tekintetében jobban el van engedve a játék, mint a WoW, itt ugyanis közel 15 féle mesterségből tanulhatunk. Ilyenek például:

- az Ácsmesterség: segítségével fát vághatunk, amiből ház építhető, a házat boltként használhatjuk, ahol levetett gönceinket kínai butik jelleggel értékesíthetjük, vagy guild szinten, erősebb épület is húzható, mely stratégiai jelentősséggel is bír. (ez mondjuk érdekesen hangzik)
- a Szakácsmesterség: különböző alapanyagokból különböző ételeket főzhetünk.
- a Horgászat: nem elég a jó bot, fontos a tapasztalat és a profizmus is, emiatt egyre nagyobb hal fogható.
- a Kovácsmesterség: kibányászott érceinkből fémet, a fémből eszközöket kovácsolhatunk. A leírás szerint, az ácsmester is besegíthet néhány jó minőségű fával.
- Földművesség: segítségével termelhetünk zöldséglevesnek valót, ez már az UO-ban is volt, jópofa, ahogy napok múltán kibújnak a növények és szüretelhető, egy baj van vele, hogy a sutyerák keknoob-ok folyton lelopkodják a termést.
-  Koldusmesterség:D Na igen, ez például nekem új:D a koldulás skilleket kapot, amivel ügyesebben koldulhat szerencsétlen földönfutó karakter. Értelmét nem látom, max NPC-knál működhet, de szerintem nem hoz többet a konyháta mint egy quest, és jóval unalmasabb is.
- Bányászmesterség: értékes érceket gyűjthetünk vele.
- Alkímia: Üditő és mérgező italok keverése, ólomból aranyat, a Bölcsek kövét, vagy az Élet vízét kereshetjük vele.
- az Írás mestersége: segítségével mágikus tekercek készíthetők, melyet egy halandó is használhat, mindenféle mágikus előképzés nélkül.
- Térképész mesterség: térképrajzolás. ezt nem egészn értem mire lehet jó, de ilyen is van.
- Állatorvos: segítségével sérült vagy beteg állatokat gyógyíthatunk, de egy állatorvos képes egy vadállatokkal teli erdőben félelem nélkül átmenni (gondolom ez azt jelenti hogy az erdei állatok nem támadnak).
- Rejtőzködés: kém akciókhoz ideális mesterség.

Röviden ennyi, elvileg ingyenes, nem találtam account előfizetésre szolgáló oldalt, a kliens viszont letölthető.

Címkék: előzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://keknoob.blog.hu/api/trackback/id/tr36193213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása