Mangadömping ide vagy oda, úgy látszik, hogy a Level Up! Games valami egészen forradalmi dolgot fog letenni az asztalra. Azon túl hogy a grafikai motor a teljesen új fejlesztésű (Element 3D), ebből kifolyólag még soha nem látott minőségű lesz a látvány, a játék alaptörténete a kínai mitológiába, Pangu Isten világába vezeti el a játékost. Eddig nem lenne semmi új, de a játék képes lesz arra, hogy a játékos és háta mögött egy guild saját világot tudjon teremteni, a földtől az égig, amihez nagyon fontos lesz a csapatmunka. A poén az lesz hogy ezek a térképek egymáshoz fognak csatlakozni, és ezeken fognak zajlani a csaták.
Innen egyből következik, hogy a harcrendszer nem kimondottan 1v1-re lesz kihegyezve. A területvédő harcoknál építhetünk védelmi tornyokat, katapultokat, megerősíthetjük a várat, stb.. Olyasmi lesz mintha egy RTSben szerepelnénk.
Harcolhatunk még földön vizen levegőben, utóbbi lesz érdekes, mert a City of Heroesban már volt szerencsém kipróbálni milyen repülni a házak között:) Ha látott már valaki hong-kongi akciófilmet - lásd Zu Legendája - ami a kínai mitológiát dolgozta fel, az emlékezhet rá, hogy az akkori hősök repkedtek, meg vizen szaladtak, sőt láttam egy olyan filmet is ahol a hős olyan gyors és könnyed lépseket tudott tenni, hogy a búzakalászok tetjén szaladt. Namost ezt mind megtehetjük a Perfect World-ben.
Harmincadik szint felett a karakterek Player Kill státuszt kapnak, ettől fogva nyugodtan halálra verhetjük a másikat, XP vesztést nem okozva ezzel neki, de lootlható lesz. Ez a Diabló-ra emlékeztet mert ott még kiesett egy fül és a pénz a karakterből, bár úgy emlékszem, hogy a tárgyai nem. Ebből kifolyólag a PvP szolidabb lesz, mert tétje lesz a harcnak.
Karakter alkotásnál a választható opciók széles palettáját ígérik, például az arc kialakításakor a szemöldök ívétől kezdve a szájformáid minden szerkeszthető lesz, valamint a karakter ruhatára a játékos tervei alapján készíthető el.
WoW-hoz hasonlóan, a közlekedés gyorsítása végett nyergelhető hátasokat vehetünk, sajnos itt a jegesmedvén kívűl minden a WoW utánérzetű. Viszont ami hatalmas ötlet, és a WoW-ban miért nem lehet, hogy a hátast meglovagoló "sofőr" felvehet egy utast maga mögé, így gyorsítva a haladást, vagy épp egy csatából való visszavonulást.
Lehetőség lesz tárgyak készítésére is, bár ahogy kivetem az ismertetőből ez hasonló lesz a Silkroad Onlineban megismerttel, valószínüleg ennek köze lehet a mitológiához. Kapunk varázsköveket és azok összeolvasztásával juthatunk hozzá magasabb szintű kövekhez, amit a tárgyakkal ötvözve varázstárgyakhoz juthatunk.
A játék egyéb leírása közt szerepel, a masszív küldetés rendszer, a 16:9 képátmérős mód, a hatalmas folyamatos bejárható terep, a napszakok váltakozása, de ami a legjobban tetszett, hogy a karakter a karjaiban vihet egy másik karaktert:D
Tökéletes Világ
2007.07.11. 13:47 | tzs-007 | Szólj hozzá!
Címkék: mmog hírek perfect world mozgókép
A bejegyzés trackback címe:
https://keknoob.blog.hu/api/trackback/id/tr40115986
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.