A választható karakterek kidolgozása nem veheszi fel a versenyt egy City of Heroes-val, de azért mindenki megtalálhatja a számítását. A kasztokból viszont van elég. Választható a harcos (szamuráj szerű duplakezes daikatanával nyomul), a pengés (blader amolyan ninja szerű harcos, alapból kétkezes harcmodorral), az íjász, a varázsló, és ezek force használó variációi, így összesen nyolc féle kaszt közül választhatunk. Én természetesen blader lettem:)
A grafika kifejezetten jól sikerült, és a skill effektek pedig nagyon jók! A kard suhintása alatt érdekes blur effekt jelenik meg mintha a levegő besűrűsödne a csapás után. A keményebb skilleknél színek orgiája követi a karakter tánchoz hasonlítható mozgását. Az egészen látszik a távolkeleti művészet giccses és egyben szemet gyönyörködtető megjelenése. Na ennyi elég lesz:)
A játék hozza az alapból megszokott dolgokat: questek, skillen (nem kevés), gyártható motyók (sajnos nem volt lehetőségem kipróbálni), a mobok színes flórája és faunája amolyan kínai mitológia és demonológia szinten, de az egészbe valamilyen steampunk jelleget vegyítve. Szerezhetünk hűséges követőt is (pet), bejárhatunk sok térképet, PvPzhetünk a server erre fenntartott csatornáján (War) ahol szónélkül pofánvágnak, szóval ne itt kezdjük gyúrni a karinkat.
Az irányítás kezelhetősége szokta nálam eldönteni, hogy hányadik percben uninstallálom a játékot, és itt majdnem sikerült is elhamarkodnom ezt a döntést amikor elkezdtem vizsgálgatni a lehetőségeket. Próbálták beleerőltetni a WASD irányítás és a 3rd person shooter nézet elegyét, de nem sikerült, a strafe nem működik, és az egész kényelmetlen, DE! Ha nem akarjuk ezt erőltetni, tekerjök a kamera szögét isometrikus (diablo) nézetbe, és használjuk a bal klikket "point and click" irányításra. A játék azonnal élvezhetővé válik a kamerát pedig a bal klikkel fordíthatjuk tetszőleges szögbe. Innentől elkezdtem szeretni a játékot.
A kezelést és egyéb tudnivalókat egy nem túl hosszú gyakorló quest sorozat mutatja be, ezután indulhatunk el komolyabb questekre. Sajnos ezek a küldetések megint kimerülnek az "ölj meg x valamit" típusú questekben, de talán később kapunk valami értelmeset is. Ami jópofa lett, az hogy az XP-t nem egy-egy levert mob után kapjuk hanem minden ütés után attól függően hogy az milyen, későbbi kombó támadásoknál több ponthoz juthatunk, de mindenképp a harc közben tapasztalódik a karakter és nem a végén.
Itt el is fogyott a mondanivalóm, még annyit hozzá, hogy lehetőség van saját zenéket bemásolni és azt hallgatni játék közben, valamint ne lepődjünk meg a gyökér embereken mert abból van sok, gondolok itt például egy olyan questre, ahol egy sokkal erősebb monsztert kell legyakni ami kell a questhez, kb 10 percig ütöd és ekkor odajön egy gyökér és az utolsót ő üti rá pedig neki nem is kell csak egyszerűen paraszt, és emiatt nem te kapod a killt. De ingyenes játéknál ne csodálkozzunk.
Összeségében, mindenképpen egy jól sikerült hackandslash játékot kaptunk ingyen!:) Aki szereti annak jószívvel ajánlom.