Hírek, érdekességek, újdonságok vagy éppen régiségek az MMOG-k világából. KEK! n00b! lett a címe, mert amíg nem tudsz valamit n00b vagy, ha utána se akkor kekn00b:) Aki nem akar kekn00b maradni az olvasson.

» Osztódással szaporodik

» Több szem többet lát

Úgyhogy ha van kedved, időd, tehetséged néhanapján dobni egy cikket, nyugodtan szólj, lehet, hogy ezek a világot jelentő deszkák az újságírói karrieredhez:) Témák az egyetemes mmorpg-k világa, hírei, újdonságai, vagy specializálódhatsz egy bizonyos játékra is, de ha éppen hardveres vagy, az sem baj, hallottam már érdekes kütyükről amik jól használhatók játék közben (pl.: sörrel teli sörösdoboz [Potion of Superior Healing] :)) Jelentkezni lehet itt.

» WHMO:HU

Nincs megjeleníthető elem

» FROSTSHOCK!

Nincs megjeleníthető elem

» Stargate: Worlds

Nincs megjeleníthető elem

» Tabula Rasa HC Blog

Nincs megjeleníthető elem

  Megélhetési bűnözés?

2007.11.21. 16:30 | tzs-007 | Szólj hozzá!

Nah megint van egy kis időm írni. Szóval nézegettem kedvenc RSS csatornáim, erre ilyet találok, hogy Vietnámban egy 13 éves kölök kirabolt és megölt egy 81 éves mamát, mert kellett accountra a pénz... Hátkérem, azért ezt értelmezhetjük pozitívan is. Ezek szerint Vietnámban már akkora a GDP, hogy a gyerekek kedvenc MMORPG-jükhöz lopják a pénz... Bezzeg az én időmben... egyszer loptam hogy legyen pecabotom, lebuktam, beégtem, azóta becsületes vagyok:D A vicc hogy nem is horgászom, na mindegy:)

Viszont értelmezhetjük negatívan is, mert az ilyen kis hülyegyerekek miatt vannak olyan sztereotíp kijelentések, hogy "aki wowos az lop" meg "gyilkos gémerek a kvéker is megölte az osztálytársát/nagymamáját/kutyáját". Persze hogy meg, mert alapból elmebeteg volt.

Azért az biztos, hogy az mmorpg semmiben nem különbözik bármely más játékszenvedélytől, úgyhogy csak óvatosan.

Címkék: mmog hírek

A bejegyzés trackback címe:

https://keknoob.blog.hu/api/trackback/id/tr18237120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása